Pokud se již dlouhodobě zajímáte http://www.jhk.cz/o-nas/aktuality/zajimate-se-o-podnikani-mame-pro-vas-prirucku-pro-podnikani-2017-836.html o SEO, nebudou pro vás počáteční řádky tohoto článku příliš důležité. Pakliže jste ale noví a v e-marketingu se ještě moc nevyznáte, určitě vám něco jako rozpočet procházení nebude vůbec dávat smysl. Ovšem smysl to má a to opravdu moc velký, protože se jedná o samotný základ celého principu SEO a vyhledávání.
Aby webová stránka byla umístěna na stránce s výsledky vyhledávání poté, co uživatel zadá do kolonky vyhledávání nějaké klíčové slovo či frázi, musí být tato webová stránka zahrnuta do tzv. indexu vyhledávače. Index vyhledávače je seznam veškerých webových stránek a adres, které internetový vyhledávač na internetu našel – takže můžeme říci, že opravdu celý internet. DO tohoto indexu se webová stránka může velice lehce dostat, ale také z něj může úplně vypadnout – pakliže porušuje příručky a pravidla daného internetového vyhledávače.
Webovka se do indexu dostane skrze agenta-uživatele, bota, který stejně jako uživatel načítá nejrůznější webové stránky, prochází je a zaznamenává jejich strukturu a obsah do indexu, mimo jiné. Tento bot slouží jako takový hlídač internetu, který se stará, aby vše bylo řádně projeto, zaznamenáno a aby vše bylo poté nalezeno. Každá webová stránka má jistý rozpočet procházení. Tedy jisté omezení pro bota, kolik toho může denně projít nebo kolik toho MÁ denně projít a zapsat do indexu. Pakliže mu rozpočet omezíte příliš hodně, může se stát, že část obsahu vaší webové stránky nebude v indexu a tedy i ve vyhledávání k nalezení. Pokud dáte příliš velký, může se stát, že bot nebude dělat nic jiného než procházet vaši stránku, což způsobuje její zpomalení a může to také pořádně zavařit i serveru, neboť bot neustále posílá požadavky.
Existuje tedy nějaká zlatá střední cesta pro vaši webovku? To zjistíte právě v rámci seo optimalizace SeoLight.cz, kterou vám provede zkušený SEO expert. Nejenže zjistí, jaká míra je pro vás ta ideální, ale zároveň vám sdělí také nejrůznější doporučení, která by se vám mohla hodit, co se týče rychlosti webové stránky nebo například její hloubky či přehlednosti.